Osnovni podaci
Pun naziv pravnog lica: INTERPROM D.O.O. BEOGRAD
Adresa sedišta: PERE VELIMIROVIĆA 32 Beograd
Delatnost: Nespecijalizovana trgovina na veliko
Šifra delatnosti: 4690
Matični broj: 07528531
PIB: 100267083
Internet stranica: www.interprom.rs
E-pošta: interprom.bgd@gmail.com
Kontakt telefoni: 0113510306, 0113610317, 0113910306
Artikle sa našeg sajta po mogućstvu šaljemo kurirskom službom GLS. Isporuka je moguća na čitavoj teritoriji Srbije, po jedinstvenom cenovniku prikazanom u nastavku ove stranice. Napominjemo da troškovi isporuke u velikoj meri zavise od mase poručene robe (u kg), kao i gabarita, na šta treba obratiti pažnju prilikom poručivanja. Poručena roba, ukoliko je ima na stanju, biće isporučena na Vašu adresu u roku od 1-3 dana nakon vaše porudžbine. Moguće je plaćanje pouzećem, direktno kuriru, ili prethodnom uplatom na naš tekući račun po instrukcijama iz dobijenog e-maila.
VAŽNE NAPOMENE:Koliko god paket bio dobro upakovan, uvek postoji verovatnoća da se desilo oštećenje prilikom transporta do vaše adrese. ukoliko postoji sumnja da je nešto oštećeno ili neispravno, prijavite odmah kuriru ili pozovite ili nas ili direktno kurirsku službu GLS. Firma INTERPROM ne snosi odgovornost za bilo koje naknadne, kasnije prijave nepravilnosti nastale usled transporta robe. ROBA VEĆIH GABARITA ILI MASE (KERAMIČKE PLOČICE, KADE ILI STAKLENE TUŠ KABINE I TOME SL.) SE NE MOGU SLATI KURIRSKOM SLUŽBOM!KURIRSKIM SLUŽBAMA NE ŠALJEMO IZRAZITO LOMLJIVU VRSTU ROBE, USLED VRLO ČESTIH SLUČAJEVA OŠTEĆENJA U TRANSPORTU!
KERAMIČKE I GRANITNE PLOČICE SE NE ŠALJU KURIRSKOM SLUŽBOM! |
STANDARDNI CENOVNIK ZA POŠILJKE službe GLS - General Logistics Systems d.o.o :
NAPOMENA: Istaknute cene su bez uračunatog PDV-a!
U slučaju da imate Otkupninu, odnosno plaćanje kuriru pri preuzimanju, cena se uvećava za dodatnih 75 din + PDV.
Maksimalna težina jednog paketa (koleta) je 40 kg. Maksimalna visina paketa koji se može slati GLS kurirskom službom je 2 metra. Moguće je slati i veće gabarite od navedenog, u kom slučaju se pravi posebna ponuda Kupcu za trošak i rok transporta do adrese.Opšti uslovi internet prodaje!
Molimo vas da odvojite minut-dva vašeg vremena i pogledate osnovne uslove korišćenja sajta firme Interprom. Hvala!
- Svi artikli predstavljeni na sajtu www.interprom.rs su deo online prodavnice i kao takvi se mogu naručiti/kupiti preko interneta.
- Kako biste kupili neki od artikala sa našeg sajta, neophodni su nam neki od vaših osnovnih podataka (adresa, telefon, e-mail). Firma Interprom se obavezuje da će dobijene podatke koristiti isključivo u svrhe pružanja usluga svojim kupcima.
- Artikli koji su postavljeni na sajtu su velikom većinom dostupni, tj. nalaze se na našem lageru. Ipak je preporučljivo da sačekate da vas ovlašćeno lice kontaktira pre vaše uplate ili da vi nas kontaktirate o raspoloživosti proizvoda.
- Plaćanje se vrši ili pouzećem (pri isporuci robe), ili putem predračuna, koji vam automatski šaljemo na vaš e-mail. Ako vam odgovara neki drugi način plaćanja, posetite naš prodajni salon. (Kontakt)
- Rok plaćanja nakon poslatog predračuna je 3 dana, ukoliko plaćate na taj način.
- Nakon izvršene narudžbine, kontaktiraće vas ovlašćeno lice firme Interprom radi daljeg dogovora oko isporuke robe. Roba se isporučuje na dva načina: kurirskom službom GLS na teritoriji Srbije (cenovnik usluga prikazan iznad) ili besplatno (za račune veće od 25.000 din) našim vozilom, na teritoriji Beograda.
- Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u dogovorenom roku. U slučaju bilo kakve promene, prodavac je u obavezi da blagovremeno obavesti kupca.
- Isporuka se vrši do kućne ili dogovorene adrese, po postojećim uslovima. (O nama) Istovar robe nije uračunat u cenu!
- Kupac ima pravo na reklamaciju kupljene robe u slučaju da je roba fabrički neispravna ili oštećena prilikom transporta. Reklamacije na oštećenja robe se neće priznavati nakon izvršene isporuke, odnosno provere isporučene robe na licu mesta!
- Zamena isporučene robe je moguća nakon isporuke SAMO u slučaju osnovane reklamacije. Zamene robe usled predomišljaja kupca je moguća isključivo uz dogovor sa kupcem, i to najkasnije 15 dana od dana isporuke iste.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Dostava robe i eventualna ograničenja
Način plaćanja:
Kupci mogu izvršiti plaćanje gotovinom prilikom dostave ili platnim karticama.
Način dostave:
Dostava se vrši putem kurirske službe. Sve porudžbine se šalju po principu „danas za sutra".
Troškovi dostave:
Cena dostave zavisi od težine paketa. Cenu dostave možete proveriti prilikom naručivanja.
Ograničenja i posebni propisi:
Isporuka je moguća isključivo na teritoriji Republike Srbije. Trgovac trenutno ne vrši isporuke van granica zemlje.
Politika reklamacija
Ukoliko niste u potpunosti zadovoljni isporučenim proizvodom, imate pravo da ga vratite u roku od 14 dana, bez navođenja razloga. Povrat je moguće izvršiti kurirskom službom na adresu sa koje je pošiljka stigla, a sve troškove dostave pri povratu snosi naša firma. Reklamaciju možete podneti u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, kao i Pravilnikom o uslovima i načinu rešavanja reklamacija potrošača INTERPROM D.O.O. BEOGRAD., koji je dostupan na našoj internet stranici.
U ime INTERPROM D.O.O. BEOGRAD obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni INTERPROM D.O.O. BEOGRAD (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
U slučaju reklamacije na isporučeni proizvod, bilo zbog neispravnosti, oštećenja, neodgovarajućeg artikla ili pogrešno obračunate cene kupac može podneti reklamaciju slanjem e-maila na zvaničnu adresu firme. U prijavi treba obavezno navesti broj porudžbine, detaljan opis problema (npr. neispravan artikal ili pogrešan iznos), kao i kontakt podatke; po mogućnosti priložiti fotografije proizvoda i dokaz o pogrešnoj ceni. Nakon prijema reklamacije, INTERPROM D.O.O. BEOGRAD u roku od 8 dana dostavlja pisani ili elektronski odgovor, dok se konačan odgovor i rešenje (poput korekcije cene, zamene proizvoda, povraćaja sredstava) donosi najkasnije u roku od 15 dana od prijema reklamacije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Ako se reklamacija pokaže opravdanom, troškove povratne dostave snosi INTERPROM D.O.O. BEOGRAD, a povraćaj sredstava vrši se u roku od 14 dana, istim putem kojim je izvršeno plaćanje, osim ako kupac zahteva drugačiji metod povraćaja.
Zaštita privatnosti korisnika
U ime INTERPROM D.O.O. BEOGRAD obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni INTERPROM D.O.O. BEOGRAD (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, INTERPROM D.O.O. BEOGRAD je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Izjava o PDV-u
PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.